Hamilelikte de çok kaşınıyordu , zorluyordum kendimi kaşımamak için, doğum yapalı 57 gün oldu geçti gibi ama son 10 gündür aşırı kaşınıyorlar kaşıyarak kanatsam anca rahatlarım herhalde diyorum,sürekli kaşınmıyor ama bı kaşındı mı duramıyorum,ne zaman geçer nedeni nedir yaşayan oldu mu ?