rana0234 Yenidoğan bebeklerde ne zamana kadar sarılık, şeker vs. riski vardır?Aranızda sağlıkçı veya bilen varsa aydınlatabilir mi?Ne zaman uyurken uyandırmamaya başladınız,ne zaman kendisinin uyanmasını beklediniz?
Aerith rana0234 sağlıkçı değilim ama ben 2 saatte bir emziriyordum. Geceleri de öyle. 2 aylık olduktan sonra kendi uyandıkça emzirdim geceleri. Gün içerisinde de acıktıkça meme istedikçe emzirdim. 4 aylık oldu böyle devam ediyoruz.
pembebulut_ rana0234 Bebeğimin doğduğu ertesi gün kanına baktılar 4 çıkmıştı sarılık riski var dedi doktor her saat başı uyandırıp emzirdim 5. Gün kontrolümüz vardı 15 çıktı yatış verdi 1 gün ışın aldı 7 ye düştü doktor Işın aldığı için artık yükselmez ama 10. Gün en yükseldiği gün dedi 10. Gün tekrar kan aldı 7 çıktı artık kendi uyandıkça emzir dedi 2 3 saatte bir acıkıp uyanıyor öyle emziriyorum Şuan 20 günlük olduk
gg3848 rana0234 bizim hiç bir zaman sarılık riskimiz olmadı 25 günlük falan olunca acıktıkça emzirmeye başladım çünkü uyanık kaldığı süreler arttı ve daha güçlü fazla emmeye başladı gece artık 4 saat falan uyuyor
rana0234 pembebulut_ çok teşekkürler çok geçmiş olsun bu arada.Biz de 10 gün yoğun bakımda kaldık şekerden dolayı fakat ışın almadı.Damardan falan beslenip,antibiyotik verildi.Su an 2,5 aylik hâlâ korkuyorum
pembebulut_ rana0234 çok geçmiş olsun Allah şifa versin 🤲 bizde şeker olmadığı için o konuda bilgim yok
fdmmor rana0234 eğer sarılık varsa geçmesi birinci ayın sonuna kadar da sürebiliyor. Bana doktorumuz bebek istedikçe emzir ama emzirme aralıkları en geç 2-3 saatte bir olsun uyandır; 2. ay ile birlikte bebek acıktıkça ağlar düzenini ona göre bebek kendisi oluşturur ama emzirme aralığı 4-5 saati geçmesin uyandır; 3. ay da artık uyandırmana gerek yok demişti.
fdmmor rana0234 rica ederim☺️ her bebek kendine özeldir ama 3. aydan sonra genel olarak acıkırsa uyanır, uyandırmayın diyor doktorlar.
uykusuzanne993_ rana0234 bizim sarılık sürecimiz baya uzun oldu. Beşinci gün 14.6 ile ystış yaptık bir gün hastanede kaldık ve 9 a kadar düştü. Sonrasında uzamış anne sütü sarılığı çıktı ve uzun Bi süre iki saatte bir emzirdim emmek istemese bile zorla emzirdiğim zamanlar oldu aynı zamanda doktor bir haftalık Bi ilaç tedavisi de verdi. Ama doğduğu günden beri bebeğimi uyandırmakta zorlanıyorum özellikle geceleri uyanmak emmek istemiyor. Bu yüzden biz sarılık olduğu bile farketmemiştik ben rengi sarı dediğimde herkes sen abartıyorsun demişti. Neredeyse bir buçuk aylıktı rengi tamamen beyaz döndüğünde şu an pamuk gibi
rana0234 uykusuzanne993_ ahhh kıyamam çok geçmiş olsun tabiki anneyiz ama biz de insanız bazı şeyleri farketsek bile bazı şeyler için geç olabiliyor.Rabbim heosi i korusun inşallah 🙏🌼