İyi geceler 40 ım çıktıktan 7 gün sonradan beri her ay düzenli adet görüyorum 6 aydır. Prezervatif kullanıyorduk son adetimle birlikte qlarista hapa başladım. Ama midemin altında arada bir kıpurtı hissediyorum 2-3 gündür aklımı kurcalıyor :( böyle bir şey mümkün mü?