odtz bende ilaç kullanmıyoru sadece anne sütü var bizde de
Bende burnunu açıyorum sürekli inşallah bizde kolay atlatırız ateşimiz falan olmuyor acaba diyorum grip değil de bizim evin altında tekstil var ev bazen aşırı tozlanıyor uçuş uçuş ondan dolayı da olmuş olamaz mı