Merhaba bende 2 ay aşılarında çok korktum amaateş olmadı 3.ayda menenjit i yaptırdım ateş oldu hiç uyumadım korkudan gece ateş daha cok oluyormuş 38 olunca 1çk calpol verdim üstünü çıkarttım yarım saat içinde düştü korkmayın bizler sawaşçı anneleriz❤️