Ebruky Kızlar 14 şubatta eşime oğlumuzun ve kendinin doğum tarihinin orjinal takvim yaprağını hediye etmeyi düşünüyorum İnstagram da bir sayfa buldum sizce anlamlı ve romantik olur mu yoksa sıradan mı olur siz neler aldınız? Sayfa bu 🙄😇🤔 https://instagram.com/gecmistenbiryaprak?igshid=lf8vulkdu5ap
fgn Ebruky https://www.instagram.com/p/B75nwpVAM1G/?igshid=o737vqkmje8l 14 subat icin degil ama dogum gunune esimin bunu yaptirmayi dusunuyorum
Ebruky Sakura-chan fiyatları 45₺ den başlıyor sordum da çokta ilgili bir sayfa sordum orjinal yaprak koleksiyondan
Sakura-chan fgn o çerçeve 10 tl yalnız haberin olsun 60 tl çok pahalı . Birde işyerlerinde kullanılan çerçeve
Sakura-chan fgn sen bunun fotoğrafını götür bir çıktıcıya (dijital baskı yapanlar) 20 tl ye mal edersin .
fgn Ebruky evet gercekten cok iyi davraniyolar, ben kizimin martta dogum gunu icin abajur mumluk siparis verdim oradan cok memnunum
Seydameva fgn bencede bizim babada çok sever böyle şeyleri bu Arada 65 lira imiş çiçek sepetinde benzerleri 45 lira