Merhaba güzel anneler. 27 günlük bir oğlum var. Maalesef sürekli ağlıyor. Uyuyor uyandığı an tekrar uyuyana kadar sürekli ağlıyor. Kucağımda geziniyorum asla susmuyor kucağımda kıpkırmızı oluyor bıraktığım an ağlamaktan mosmor oluyor. Ikınarak uyanıyor ağlarken ayaklarını kendine çekiyor. Acaba kolik durumu mu var,kolik bebek nasıl oluyor ?