Kızlar öyle sık hastaneye gitmeyiz bir iki kere ateşlendi diye acile gittik, ordan çok korkuyordu zaten.
Şimdi el ayak hastalığı oldu, eczaneye gittim sormaya kendinden bahsettiğimi anladı ya nasıl kaçacağını şaşırdı ama nasıl ağlıyor
Sonra sağlık ocağına gittim, neyi var dedi danışmadaki bende dilinde yara var dedim Allahhh bir kıyamet ki doktora görünemeden çıktık. Tabi benim elim ayağım titriyor sinirden .
Az öncr hemşire aradı, aşısı gecikmesin gelin diye bende el ayak oldu biraz gecikecek dedim ve oğlum anladı yine, başladı ağlamaya, hemşirede şaşırdı 😅
1 hafta sonra aşısı var nasıl giricez sağlık ocağına onu düşünüyorum, kapısından geçerken bile doktor doktor diyo korkuyor. Tam 25 aylık olacak işte. Ne yapacağım ben şaşırdım kaldım. Normal mi bu kadar korku.