Didembz 40 günlük süreçte annem.yanimda kaldi ve ben son 20gun o gidecek.ben nasıl tek basima bakicam diye hüngür hüngür ağladim. Gittiklerinde de çok agladim. Alışılıyor. Bebekle.ugrasirken zaman cok hızlı geçmeye basliyor bi sure sonra. Simdi 8 aylik olduk. 2. Bi.cocugum olsa ben ikisine yalniz nasil bakicam diye yine oturur ağlarim. Annelik.iste bi sekilde bakiyorsunuz bi basiniza