Bebeğim 17. Ayına girdi ve sabah uyanınca kahvaltıdan sonra öglene kadar sonra öglen uykusuna geçince sonra kalkınca diye diye bütün gün Emiyor ama durmadan emiyor diyebilirim ve bu yüzden başka hiç birr şeyle ilgilenmiyoruz oyunlar oynamak istiyorum biraz ilgilenir gibi yapıp geri hemen kucagıma gelip memeyi açıyo bilmiyorum napıcam benim belim şuanda kopmuş durumda ve asla da kıyamıyorum birde bune gece de durmadan emmesi ekleniyor piskolojik olarak ve beğenene etkilenmeye başliyorum sanki