Kızlar merhaba bebeğim 7 ay olmak üzere mamasını kaşık biberonla. İçiyor size sorum şu alıştırma bardağı ile gece mamasını icebilirmi we baby alıştırma bardağını aldım çok geliyor su içerken aventin alıştırma bardağını alsam gece rahatlıkla mamasını icebilirmi onunla