Eylul07_ Hanımlar ben Antalya da yaşıyorum aslında havalar çok sıcak değil artık ama kışlık patlıcan biber kurularım hep böceklenmiş çöp mü oldu kurtarma ihtimalim var mı
Iremylcnkya07 Eylul07_ tepsiye boşalt hepsini havalandır bende antalyada yaşıyodum evlenince taşındım annemler antalyada hala ama böyle olsa annem hep tepsiye koyar havalandırırdı geçiypdu öyle geçmezse çöp maalesef
gokce_yekta Eylul07_ havalandırdiktan sonra içine defne yaprağı koy canım bende Muğla’da yaşıyorum çok sıcak olmasına rağmen faydasını gördüm
muhammedinannesise Eylul07_ valla benimde öyle oldu ama hepsini tepsiye koydum güneşe verdim sonra hepsini birz fazla sallayarak silkeledim düştü gibi kaynatıp hemen buzluğa attım keşke başta dinleseydim annemi ya izmirde çok soğuk değil ama nedense galiba nemden oluyor
LadyGaddar Eylul07_ Keşke daha önceden haşlayıp buzluğa atsaydın Şuan yenirmi bilmem ama ben bişey boceklendimi genelde atıyorum içim almıyor yiyemiyorum
guldenurcinar Eylul07_ at kestaneside koyabilirsin. Benim evimde çok sıcak özellikle kilerim at kestanesiyle çözümü buldum.
yagmuraltintas Eylul07_ bence atın. Yumurtaları gözle gözükmüyor onların. Yerseniz zarar verme ihtimali var bende de olmuştu bulaşan bulaşmayan tüm bakliyatları atmıştım maalesef
Eylul07_ Üzüldüm atmaya da kıyamıyorum çünkü annem ve kayınvalidem yapmışlardı sürekli de kontrol ediyorum gelmesin diye bakliyatlarımın içine hep sarımsak atarım ama maalesef geliyor
Eylul07_ Geçen seneden olsa yine atarım ama hepsi daha yeni yapıldı dediğiniz gibi önce havalandırayım bakarım içim rahat etmezse atarım