Kızlar 3 aylık kızım var doğduğundan beri cildi kuruydu geçen ay doktora gittik kan testi verdik bir şey çıkmadı geçen hafta alerji doktoruna gittim deri testi yaptı çok kötü değil dedi ama diyet yazdı . Süt ve süt ürünler , yumurta , domates , dana eti , turşu ,acı , kuruyemiş , susam , mercimek falan hep yasakladı 10 gündür hiçbirini yemedim ama hiç değişme yok kızın cildi kabuk içinde sürekli nemlendiriyorum şampuanı kremleri hep atopik cocuklara özel . İlk cocukta da vardı ama yogun değildi mamasını alerji olarak kullandık düzeldi ama kızımı emzirmek istiyorum doktor da memeden vazgeçme dedi . Bu sefer de kahvaltıda bocalıyorum hep açım . Böyle alerjik cocugu olup da diyetten fayda gören oldu mu acaba ?