tugceyalcinkaya Hamilelikten öncede egzamam vardı ama doğumdan sonra ekstra arttı.Önceden kortizonlu losyonlar kullanıyordum şimdi emzirdiğim için kullanamıyorum.Aynı durumda olan var mı ne kullanıyorsunuz nasıl geçer