Kızlar merhaba. Öncelikle bn oğlumu 18 aylıkken anneanneye gündz bakması için bırakıyodm akşamları alıyodum çalışıyordum. İki sene anneanne baktı ve bi senede kreşe gönderdim. Ama benim oğlum nasıl desem şımarık gibi ama değilde yani çözemiyorum oğlumu size sorum hep böle konuşması şımarık gibi ve halaa net konuşmuyor r leri söleyemiyo hep bi şımararak konuşmaları var ve birde unutkanlık aslaaa aklına hiç bişey tutmuyor şimdi anasınıfına gidiyor 2 ay bitti hala sınıftaki arkadaşlarının adını aklında tutmuyor mesela yani ben evde sayı saydırmayı öğretmeye çalışıyorm sayıyı sayıyoruz başa döndüğümüzde bildiğinide unutmş oluy.. benm korkum normalmi pedagoga götürmelimiyim sizce herkes normal diyor ama bi anne olarak korkuyorm bende yaşıtlarının bildiği hiç bişeyi bilmiyo gibi geliyo bana mesela