Cansuaysima 12 Eylül de doğdu bebeğim sizinde bu aralıktaki bebeklerinizle günler nasıl geçiyor anneler biraz sohbet edelim istedim uykular gaz olayları nasıl beslenme falan birde kusma olayı nasıl
AsyaUlku Cansuaysima Benim bebeğim de 12 Eylül’de doydu. Uykular bu ara zor gazdan dolayı sürekli uyanıyoruz. Uykuya dalmalar zorlaştı etrafı izliyor inceliyor 😅 sizinki nasıl
Cansuaysima AsyaUlku benimde öyle birgün uyuyorsa birgün uyumuyor ağlıyor birde gaz olayı var mama veriyor musunuz
AsyaUlku Cansuaysima Akşamları sütüm azalıyor ondan dolayı bir defa akşam veriyorum. Alerjileri var benim kızımın alerji maması veriyorum. 30 CC falan onu bile icmiyor. Gogusum dolana kadar oyalansin diye veriyorum. Aynı gaz olayı bizde de var perişan olduk Vallahi.
zeyelaa Benimki de 32 günlük çok gazımız var zor uyuyor memede kucakta kalmak istiyor sürekli uykular haram oldu ne zaman düzelicez 3 saat uyusa şükredeceğim
Cansuaysima zeyelaa bizde öyle uzun uyumuyor bazen uyuyor bi bakmışım 2 dk uyuyp uyanıyor tam dalamıyor oda gazdan ben sap başladım günde 2 kere duruma göre 3
AsyaUlku Cansuaysima İşe yarıyor mu sizde bari ben denedim daha kötü yaptı bıraktım vallahi. Rezene kimyon çayı içiyorum sürekli.
Cansuaysima AsyaUlku eh işte çok yarıyor diyemem ama kötü de değil gibi biogaia deneyin bulursanız çok etkili ben ilk çocuğuma hep onu vermiştim çok gazlı değildi bu bebeğim daha gazlı
Cansuaysima AsyaUlku evet ama faydalı oluyor gerçekten bu kzıımda ona başlamıştım sapla devam ediyorum
AsyaUlku Cansuaysima Bana da doktor verdi forbiome minies adında probiyotik gaz damlasiymis oda onu kullanıyorum suan ama yine akşamları illaki gaz sıkışması oluyor malesef
zeyelaa Cansuaysima sap çok etki etmedi bizde maflor metsil devam ediyoruz bioaga iyiyse gerçekten ondan alıyım ?
Cansuaysima zeyelaa biogaia gerçekten iyi ben çok sordum doktor ve eczacılara en iyisi bu dediler ki zaten 6 yıl önce kızıma hep bunu kullandım gaz sıkıntısı çok yaşamadık ama tabiki her bebeğe etkisi farklı olur bence genelde etkili bir deneyin zaten probiyotik bi zararı yokki