Lalaaa Ben de var kızlar 3 gündür midem de rahatsızlık var bulantı var hep yatınca biraz geçiyo ekşi bi kusma iştahsızlık bi hafif ishal gibi oldum sonra geçti ama midem kötü emziriyorum diye bişey yapmıyorlar