deletedmom4842 canım benim de 5 ay 10 günlük alerji iğnesi vuruldum bu ay ondan dolayı 1 gün emzirmedim o günden sonra sütüm azaldı bebegin doymuyor diyorlardı inanmıyordum mama yedirtikten sonra baktım çocuk sakinleşti normale dondu meğer gerçekten açmış anne sütü haricinde gece 1 öğün mama veriyorum philips buharlı pişirici ve blendir aldım kesinlikle mükkemel bir urun hic pişman değilim hem kendime brokoli tarz şeyleri onda yapıyorum hem bebeğim için mama yapıyorum blw yöntemi için erken blw yazanlar olur simdi 7 8 aylıkken blw ile devam edeceğim ancak philips mamayı ister pütürlü ister ilk zamanlar uyası zor olduğu için prüzsüz yapabiliyorsun fiyatı biraz pahalı biliyorum 400 tl civarı ama kampanyaya giriyor takip et joker özellikle ben 350 aldığım gece 248 tl düşürdü mutlaka takip et pişman olmazsin