deletedmom4842 biz de 5 ay 10 günlüğüz ama sadece mama ile beslendiğimiz için, 4.ayda ek gıdaya başladık. 5.ayda da çorbalata başladık philips aventin buharlı pişiricisini hediye etti dedemiz bize. Harika bir ürün kesinlikle tavsiye ederim. Hatta az önce balkabaklı, patatesli, soğanlı, havuçlu,sarımsaklı tarhana çorbası içtik 🥰🥰