Deletedmom_216 Cigdemom ay isim oneremicem bilmiuorum cunku ama soylemeden geçmek de istemedim😂 esimin ismi metehan oglumun adi alparslan😂 baslgi gorunce garip oldum
Metehann12 benim oğlumun adı da Metehan bi oğlum daha olursa Alparslan çok istiyorum bi tane daha olursa Bilgehan olabilir
Mnli aycoregim ben de 2. Sizde duydum abisi de vardı çocuğun onun da ismi böyle bişeydi ama onu unuttum
turkahvesi Cigdemom günaydin 🐞 Allah bagislasin annesi bebislerinizi saglikla kucaginiza alin insallah Belgütay Atilla Turan Sevgiler 🌹🐞
tazeannee74 İlla han ile falan bitmeyecekse bence Melikşah 😍çok da uyumlu olur.Kızım var oğlum olursa aklımdaki tek isim😌
aybarsinannesi1107 Cigdemom 2 gün önce 3. Oğlumu kucağıma aldım. Çağan Oğuz Kağan Kutay Gökbey bunlar listemizde var. Metehan ve alparslanı da istemiştim ama çevremde çok var. İlk oğlum Eftal Aybars ikinci İlhan