3 4 ayı geçtikten sonra Gece uykusuna geçerken güzelce doyup uyursa gece beslenmesine gerek yok diyor doktorlar.
Kalkma sebebi açlıktan değil de genel de alışkanlık oluyor . Destekli uyuyorsa da ( meme, ayakta sallama vs ) 1 2 saat uyuduktan sonra uyku döngüsünde yine aynı desteği arıyorlar .
Sağımda 70 cc çıktı demişsiniz çok az değil bence , bir de kaç saatten sonra sağım yaptınız 70 cc çıktı .
Süt attırmak için bol dinlenme uyku ( ama bu biz anneler için pek mümkün değil 😅 ) bol su , bir de kuru incir kuru dut suda kaynatıp suyunu için , posasını ayrı yeyin bana iyi gelmişti
Bir de eğer doymadığını düşünüyorsanız gece maması oluyor irmikli meyveli muhallebi yapabilirsiniz . Bir deneyin bakalım o gece güzel uyursa vermeye devam edersiniz . Ama yine de doymadı diye kendinizi üzmeyin bazı dönemler gece uyanmaları sık oluyo ama açlığa bağlı bi uyanma olduğunu düşünmüyorum. dönem geçince daha uzun uykuları oluyor