Ayseaeifcan şöyle ki anne sütü denilen şey aslında hormon tarafından salgılanan bir salgı ve memelerimizdeki salgı bezlerinin damarlardaki kan ile beslenmesi sonucunda üretiliyor. damarlanma olması normal ve iyi. Ancak ağrılarınız için bir genel cerrah ile görüsmenizi tavsiye ederim. Sütün göğüsten akmasına gelince o da tamamiyle memenin yapısıyla alakalı bir durum. Sezaryen veya normal doğum şekliyle sütün gelmesi arasında çok fark yok çünkü süt üretimi plasentanın vücuttan ayrılmasıyla başlıyor. emzirme konusunda kendinizi kalıplara sokmayın, sizi kalıplara sokmaya calısanları da dinlemeyin. Emzirmek ağrılı bir süreç olmamalı, lütfen dogum yaptıgınız veya imkanınız varsa hizmet alabileceğiniz bir emzirme danısmanı ebe hemşirelerden destek alın. İlk aylar o kadar önemli ki..