Arkadaşlar öncelikle bütün linçlere kapalıyım. Daha öncesinde köpeğimi hastalık sebebiyle kaybettim,o süreçte de bana iyi gelmesi için bir
kedi sahiplendik, ancak Bebeğim altı aylık oldu ve ben artık çalışmaya başlayacağım, Kayınvalidem ve annem dönüşümlü bakacaklar ikisinde kediden korkuyor/ asla kabul etmiyorlar. Çalışmak zorunda olduğum için de başka alternatifim yok.
Kedim british shorthair Golden/ Dişi / 1,5 yaşında / kısırlaştırdık. Bendeki tüm eşyalarıyla birlikte onu çok sevecek gözümün arkada kalmayacağı bir aileye vermek istiyorum.