Sevda07 Kızlar bebeğim 15 aylık her ay 2-3 gün gecikme yaşıyordum bu ay regl olmadım çok gecikti gebelik şuphem de yok neden acaba sizde durumlar nasıl ((bebeğim 2 aylıkken ilk reglimi oldum ))
2kizannesi97 Sevda07 benim de gecikti 3. Günüm şüphem yok ama strese girdim yarın doktora gidicem ama varsa istenmeyen gebelik söz durumu ilaçla önlenebilir mi bu durum acaba?
Sevda07 Defnemomm Doğum kontrol hapı ve geri çekilme yöntemi.. bi kaç ay öncede 2 hafta gecikmişti mevsimsel di inşallah buda öyledir
ozipek @Sevda07 Ben de 8. Ayımda ve 9. Ayımda oldum. 10. Ayda olamadım 10 gün oldu gecikti 🙄 dışarı boşalma oluyor bizde o derece dikkat ediyoruz hamilelik olmaz yani. Normaldi galiba böyle gecikmeler bu dönemlerde?