ezgiii12490 Kizlar bebegim 6 buçuk aylık emekliyor ve hep yürüme istiyor yatağında bilr kalkıp yürümek istiyor normal mi sizce yoksa hiperaktif olduğunu mu gösterir 3 ayda tamamen döndü