omeresra0509 Oğlum kolik bebek gaz sancısı çok var ben rezene çayı içsem işe yarıyor mu faydasını gören oldu mu?
Temizlikperisi omeresra0509 1 yemek kaşığı rezene 1 tatlı kaşığı kimyon katıyom cay niyetine içiyorum gaz problemi olmuyor😊
ktnzehra49 omeresra0509 rezene ve kimyon karıştırıp içebilirsiniz iyi gelir sizede bebeğinizede ve gaz masajı yapın ve benim kurtarıcım metsil gaz damlası oldu 🙂
Esoz1110 omeresra0509 Kızımda aşırı gaz problemi vardı ben herşeyi denedim birazda olsun iyi gelen nurse harveys colex
ceylannnm omeresra0509 Kimyon da katip içebilirsiniz gaz damlalari fazla ise yaramıyor sanki bı de bebekten bebeğe göre değişiyor deneyerek anca ben şimdi maflor damla kullanıyorum iyi geldi
gurbetteanne10 omeresra0509 evet bebeğim sakinleşiyordu rahat uyuyordu dört aylık hâlâ içiyorum günde bir fincan