atesarp Iyi bir el kremine ihtiyacim var Mardine tasindigimizdan bu yana ellerim aşırı kuruyup catliyor ve o catlaklar bildigin bicak yarasina dönüşüyor öneriniz var mı havasindan mi suyundan mi mahvoldum 😕
serendipity16 atesarp https://ty.gl/xedznjaymvpxj bunlar çok iyi bi de Hindistan cevizi yağı sürebilirsiniz özellikle gece yatmadan
GokcelifMom atesarp Havasından maalesef. Ben ne zaman gitsem bana da aynısı oluyor. Tek iyi gelen krem vazelin. Gece uyumadan önce sürünce sabaha yumuşacık oluyor.
betpel atesarp Cerave çok iyi geliyor biraz pahalı ama hakediyor gerçekten eczanelerden bulabilirsiniz
atesarp GokcelifMom cok tesekkur ederim hayatimda boyle birsey yasamadim ben çok fena burası yumuşacik ellerim vardi buraya geldigimizden beri kazık gibi oldu
GokcelifMom atesarp Rica ederim. Oluyor maalesef yaz kış kuru bir iklime sahip olduğu için. Hele ki cildiniz egzemaya eğilimliyse eyvah eyvah