14 aylık oglum gündüz emzik yok sadece gece uyurken veriyorum. Dilini dışarı cıkartıyor çenesine kadar. Öyle oyun oynuyor , yürüyor bu aralar kafama takıldı. Uyurken ağzı kapalı sorun yok dili içerde. Ama gündüz neden böyle bilmiyorum. Var mı böyle bebeği olan veya geçen?