Mikisss Merhaba güzel anneler.bu sabah kızım uyandiginda burnun aktını fark etdim.oksurmuyor ve ateşi yok.evde ne yapsam iyi gəlir? antibiotik vermək istemiyorum,gecen ayda burnu akiyordu doktor antibiotik yazdı.nane limon bal verdim içdi.başka ne yaparım?
ktnzehra49 Mikisss benim kızımda bir aydır öyle nerdeyse sadece burun akıntısı var dı bi kaç gündür öksürükte başladı hastaneye götürmek istemiyorum evde pekmez propolis balkı süt nane limon falan kaynatıp versem iyi gelir hep iyi gelmişti sizde deneyin isterseniz burın akıntısına çok takılmadım ama şimdi öksürünce daha da ilerlemesin diye önlem almak lazım
Mikisss ktnzehra49 inşaallah iyileşirler.doktor antibiotik veriyor.antibiyotikdende çok korkuyorum.bagirsakda matara falan sebep oluyormuş diye duydum.
durakkk Nane limon mide için kızlar ıhlamur verin bol limonlu 😇 tavuk suyu çorbası iyi geliyor birde bol bol su içirin atsın ciğerlere inmeden 😍
Mikisss durakkk tavuk çorbasını şimdi içirdim.icinede sarımsakili yogurt yapmişdim.yorumunuz için teşekkürler 🌹
ktnzehra49 Mikisss bilmiyorum ama iki kızıma da kolay kolay ilaç vermem ve hastaneye götürmem antibiyotik verip gönderiyolar ve ben çok çok mecbur olmadıkça antibiyotik kullanmak istemiyorum