Atamom_ annevebebegiii__ 4 aylıkken emekleme pozisyonunda sallanıyordu 6. Ayına girdiğinde tam olarak emeklemeye başladı 😂
atlas1655 Atamom_ bizimki de 4. Ayda emeklemeye çalışıyordu şimdi 6.5 aylık sürünerek gidiyo her yere 😂😂😂
Ayaz050724 atlas1655 bizimki bir hafta sonra 4 aylık oluyor ama hiç emekleme fln öyle bir çabası yok sürekli oturmak istiyor oturtmayinca başlıyor ağlamaya
SweetMom__ aley1711 maşallah maşallah erken emekleyen annelerimiz nazar boncuğu koyun bacım maşallah diyorum😍🌺
babyboy_35 annevebebegiii__ 7 buçuk aylık yüzünü sürte sürte gidiyor ağlıyor o yüzden emekliyor mu savaşıyor mu belli değil 😂😂😂