Anneler merhaba. Oğlum 6 aylık. 2 aylıkken grip olmuştu ve 10 günde geçmişti. Çocuğum perişan olmuştu. Ben o gün bugündür manyağa bağladım. Aman üşütmesin, aman hasta olmasın. Sanırım artık piskopatlık derecesinde bunu düşünür oldum. Bugün hava güneşli ve ılıktı dışarı çıktık. Eve geldik terliydi. Hemen üstünü değiştim. O saatten beridir kendi kendimi yiyorum. Keşke çıkarmasaydım, ya hasta edersem diye. Arada öksürüyor, aklım çıkıyor. Var mı aranızda böyle olan? Nasıl yenebilirim bu piskopatlığımı?