morkoc7575 Çocuğum 8 aylık İlhan varankta yatıyor enfeksiyon varmış yaklaşık 10 gündür buradayız yaklaşık 1.5 2 kg verdi şu an 7 kilo bunu nasıl atlatabiliriz 3 tane enfeksiyon var her yediğini kusuyor iştahı yok ishal var Damaryolu bulunamıyor
Nikita morkoc7575 geçmiş olsun. Biz de bir hafta yatmıştık. Enfeksiyon bitene kadar antibiyotik tedavisi uygulanacaktır. Kan ile değere bakıp gerektiği kadar sizi orada tutarlar.
morkoc7575 Eesmaaanur çok teşekkürler Allah razı olsun şifa bekleyen inşallah bulur 🙏🏻 en çokta bebeklere üzülüyorum çok zorlanıyorlar ifade edemiyorlar aklımız çok karışık çok zor süreç
Nikita morkoc7575 ishal var, kusma var. Normal. İştahı da yoktur muhtemelen. Benim kızım hiç iştahtan kaybetmediği halde o da süzülmüştü. Damar yolu bizim de bulunamıyordu. Hayatımın en travmatik görüntüsü onu o halde görmekti. Allah yardımcınız olsun.
morkoc7575 Nikita allah razı olsun kafamız artık kaldırmıyor çok travmatik bir olay dediğiniz gibi korkularımız var kaygılarımız var bizde ne yapıcaz bilemiyoruz