Meteninanneesi Nikita ya birden sarıcam 1.5 tog aldım İzmir’de yaşıyorum petekleri açtık ve dibinde yer yatağında yatıyoruz 7 aylık oğlum sırtı terlemiyor ama ben yine de bi kat örtüyorum acaba sıcak hasta eder mi hamam gibi oldu içeri gece kapattım peteği ben üşür diye korkuyorum
zeyzeyze sarah7 kars merkezde misiniz. Bizde tayin istemeyi düşünüyoruz ocakta. Sosyal imkanlar vs kısıtlı oldugu icin acaba yapabilir miyiz diye tereddüt ediyoruz
Oglusum26 Tatlican 1 buçuk toglar 20 ile 23 derece arasında giydirilmiş öneriliyor. Siz nasıl 2.5 togu 21 de giydiriyorsunuz ?
MinikPandam_ sarah7 2.5 tog alın oralar soğuktur muhtemelen ama en onemli tavsiyem buyul beden alın. Ben 1 yaşındayken 2 3 yaş almıştım 2 yasindayiz bacakları Kısa geliyor şimdiden
Ayse81 sarah7 Evim doğalgazlı genelde oda sıcaklığımda 20 24 derece arasında oluyor. 1 TOĞ e bebek uyku tulumu aldım içine kısa kollu zıbın giydiriyorum çokrahat bi şekilde uyuyor
Oglusum26 buddyx oda 25 dereceyse neden bu kadar giydiriuorsunuz ? Benim oğlum 5 aylik ben 20 derecede 1.5 tog kullanıyorum tek zıbın ile
Tatlican Oglusum26 icine birsey giydiyorlarsa bilemem Ben 2 yil 19 derecede 2.5 tog icine birsey giydirmeden yatirdim cocuk girp oldu Sonra akillandim 19dereceye dusunce hep icine birsey giydirdim veya üzerine ince pike attim Sen beni dinle çocugunu hasta etme derim 20 1.5tog hasta edersin 23.derecede 2.5tog zaten olmaz ter icinde kalir 2derce deyip gecme arada fark oluyor cok
havvamete sarah7 şalvar gibi olan modellerden alın onlar çok daha rahat benim oğlum onları daha çok şey seviyor
cevap sarah7 aldın mı bilmiyorum ama ben instasan ninana diye bi sayfayı takıp ettim kadın zaten uyku eğitmeniyöiş böyle bi marka çıkarmıs yabancı bi kadın ülkesinde havalar cok soğuk olduğundan falan böyle yatırılırmıs hep neyse ben aldım yorumlara dalan bakaraktsn ve bugün denedim cidden çok beğendim bebeğim 5 aylık ve bana tavsiye ettiği boyu almısım iyiki suan sarece atlet var içinde ama sıcaccık ve pamukyanı kumas harika bi bak derim ben sayfanın adı ninana kadının adı ornela kullolli.
ygmrln sarah7 2,5 tog kullanıyorum yorgan gibi DeFacto indiriminde aldım 500 tl ye 1,5 yaşında kısım 2-3 yaş aldım yıkayınca az çekiyorlar
sadakatsizasya sarah7 2.5 tog defactodan aldım, çok beğendim elleri ve ayakları kıvırmalı… Tekirdağda yaşıyoruz buranın da ayazı var, petekleri de yakıyoruz ama yine de bence uyuyan insan üşür😂 2.5 tog ideal