Sağlık ocağındaki hemşire doğum yaptıktan bir hafta sonra kullan demişti hamileyken ben kendime kullanıyodum doktorum vermişti bebeğe vericeksin diye belirtmedi bende anlamadım vermedim şuan 2 aylık oldu kontrole gittiğimde damlasını veriyomusun diye sordu. Doğduğu andan beri damla mı veriyoruz anlamadım ben