Kızlar bebeğim 2 aylık 5 kiloyuz. Reflümüz, alerjimiz var. Beslenme istemiyor bebeğim. Bi gün yerken diğer gün çok az yiyor. Reflü ve alarjiden dolayı meme reddimiz var. Sağarak veriyorum. Yetmediği içinde mama. Takviyesi yapıyorum. Yani kaç ml içtiğini hesap edebiliyorum. Doktorumuz 700 ve 1000 ml arası olması gerekiyor dedi ama biz o rakamı göremiyoruz. 600 ya da 500 lerde kalıyoruz genelde. Geçen hafta kilo almamıştı maalesef. Bu hafta tekrar tartılacağız. Çok üzülüyorum. Sizler de durum nedir?