kubraekz benim aylarca sürdü canım gitmediğim doktor kalmadı yataktan kalkamıyorum omurgada kemiklerde hiçbişi yok argoloji mi ne varmış ağrı bölümü ona yönlendirdiler en son onada emzirme işlemi bittikten sonra git dediler. Kızım 15 aylık 2-3 aydır ağrı yok birden kesildi. Benim 37 haftada da belime ağrı vurmuştu zaten kitlenmiştim sancı çekerkende hep belim sırtım ağrıdı