kalafat29 desteksiz uyutmaya çalışma şuan, çok fazla yorulursun o da sen de… Genelde 4 ya da 6. Ay terxih ediliyor desteksiz için. 4 aydan sonra bebeklerin algıları daha çok açılıyor ve öğrenme/ hatırlama sürecine giriyorlar, şuan rutin ya da alışkanlık öğrenemiyorlar. Bebeğiniz durumuna göre 3.5 / 4. Aydan itibaren ya da 6. Aydan itibaren denemeniz belki sizin için daha az yorucu olabilir 😁 he bebeğiniz sizi yormayan bi bebekse isterseniz şimdiden kendiniz için o düzeni oluşturun