Kızlar 2. Aylık bebeğim var neredeyse bir aydan fazladır kesik kesik gece uykuları var. Sürekli kıvranıyor ses çıkarıyor derdi ne olabilir?
Aç desem besliyorum altını değiştiriyorım gazı var desem damla kullanıyorum. Yatmadan duşunu aldırıyorum. Yapmadığım bişe kalmadı
Normal mi bu? Uyuyor yarım saat sonra maksimum kıvranıyor ses çıkarıyor inliyor çıldırmak üzereyim.gündüz zaten uyku yok o da kesik kesik yarım saat en fazla