canimoglum55 Kızlar bebegim sarilik geciriyor şuanda gündüzleri öğlenden sonra uyuyor adam akıllı gec3 12 den sonra yarım saat uyuyor emziriyorum hemen uyaniyor yine 3mziriyorym yine uyuyor ama hep az az neden böyle acaba sariliktqn kaynaklı olabilir mi
ngold canimoglum55 bebeğiniz kaç günlük sarılık daha çok uyutur uykusuzluk yapmaz doymuyor olabilir mi
mamabear_ canimoglum55 sarılık tam tersi uyku yapar başka bir sorunu olabilir mi? Gaz, açlık vs belki güzel ememiyordur
med150216 Benim bebekte aynı o bugün 1 ay olduk yarım saat uyuyor uyanıyor en fazla 1 saat arayla çokta emiyor kilo alımında iyi bugün doktora da gittik biraz ıkınıyor sadece sanırım gaz var ama ağlamıyor asla anlamıyorum
kubrasenaa tazecikanne45 ben kendi yaşadığım tecrübelerden bahsediyorum Kesin ve net bir şey söylemiyorum burada Hiçbirimiz Doktor değiliz farkındaysanız cümlemin sonunda doktora danışın dedim