2 yaşındaki oğlum son bir kaç gündür uyuduğu yerden ağlayarak uyanıyor ve oturma odasına gitmek istiyor kalkmazsam ne ağlıyor ne ağlıyor sanki dövmüşler gibi mecbur kalkıp geliyorum oturma odasına orda uyuyo bunu neden yapıyor hala anlamış değilim hep gece 4 5 civarı başlıyor ağlamaya sonumuz oturma odası ne yapcam bilmiyorum uykunun en derin saatinde salonda oturuyorum o uyuyor ben uykusuz bekliyorum bu durum beni delirtiyor