Seherdmr Kizlar bebeğim 16 günlük oldu ve afedersiniz ishal olmasına rahmen gaz sorunu yaşıyor ne yememem gerekli ki gaz olmasın. Uykudan sıçrayarak uyaniyo ağrı yüzünden.
Mom091 Seherdmr elinize yemek için aldığınız her şeye internetten bakın. Süt yapıyor diye bana bol soğanlı bulgur pilavı yedirirlerdi. İkiside acayip gaz yapıyormuş. Ben hep internetten bakıyordum ona göre yiyordum. Semizotu mesela. Çok gaz yapıyor. Fıstık da öyle. Bunda yoktur dediğiniz çoğu yiyecekte gaz var🤷🏻♀️
Seyhancann Canım gaz bebeklerin kaçınılmaz sonu emerken de hava yuttugu için mutlaka gaz oluşuyor sana tavsiyem her yemekten sonra bir çay bardağı kimyonlu su iç iyi geliyor 1 çay kaşığı kimyon bir çay bardağı suda demle iç