Kızımın doktoru 2 aydan sonra gece kendi uyanmadığı sürece kaldırıp emzirme demişti ama oda zaten 2 saatte bir uyanırdı sonra 3 saate falan geldi şimdi değişiyor uyandığı saat aralığı artık diş atak sıcaklık derken bilmiyorum neye göre uyanıyor 7 bucuk aylık