Kızlar selamlar 14 aylık bebeğim var. Bu zamana kadar bizim odada yanımızda park yatakta yatıyordu. Ancak hem bizim minicik bi sesimizden uyanması hem yatağa sığamaması sebebi ile biz artık park yatağı kaldırdık. Odasındaki montessori yere yakın yatağına geçirdik geceleri de. Gündüzleri zaten 2 aydır odasında yatıyordu. Odaya ve yatağına alışkındı yani. Neyse günlerdir geceleri kalkıyor sürekli 1 saatte 1 bazen 2-3 saatte bir ve bazen dalıyo geri emzik verince bazen de mamasıbı yiyo ama asla yatmıyo geri ( gece 1 kere mama yiyor hala ) oturuyor yatakta kalkıp suan mesela öyleyiz. İnanın artık coook yoruldum. Ne yapmak lazım önerilerinize açığım şimdiden çok teşekkür ederim :( yorgun bi anne olarak sizden öneri bekliyorum