ferdagul Gecenin bu saatnde aldım ayağıma sallıyorum neyi var bilmiyorum 1.5 saat oldu kafayı yiycem ve srekli ağlıyor
Papatya-eylul88 ferdagul geçmiyoo geçmiyorr hiç kandirma kendimi bende salliyorum 2 saattir.koyuyorum uyaniyor sinirim tepemde agladim sinirden artik
busra987 Hepimizin derdi o kadar farklı ki bende şuan durmuş sallıyorum sinirlerim tepeme çıktı. Herşeyi kustu zaten. Uyku tulumu berbat oldu oda soğuktu mecbur üstünü değiştirdim heryeri buz gibi oldu neye üzüleceğim bilmiyorum
ebruy25 İnşallah geçecek ama ne zaman. Benimkide şuan yerde yastıkla boğuşuyor ama gözünden uyku akıyor resmen
rumeysa24 Ay yanlızım zannediyordum bugün tam 11 aylık oldu hala sallıyorum ve uyumadı kafayı yemek üzereyim gece boyunca ağladı calpol verdim uyanınca bişeyi yok gülüyor anlamadım gitti
Hiilyuss rumeysa24 uyanmış annesi biraz kalkın oyalanın bazen yapıyorlar uyutmaya çalıstıkca senin de sinirin geliyor 🥲
MoonCrystal ferdagul bende 3 aydır insan dışı bir uyku uyuyorum 15 dk da bir uyanıyor bazen 2-3 saat sürüyor tekrar uyutmak eğer sabah 4 gibiyse bu inat uyumayıp uyandigimiz da oluyor