Ben güzellik merkezinde çalışmış biri olarak söylüyorum diyelim ki doğru söylüyor ve dolandırıcı değiller.. imza attınız anlaştınız bir fiyata ama seanslarına girmediniz. Hiç bir şekilde dava bile açılsa, ki açmazlar öyle şeylerle uğraşamazdır güzellik merkezi.. açılsa bile kazanma şansı sıfırdır. Seanslara girip parasını ödemediyseniz açma hakkı olur sadece, sizde öyle bişey yok diyorsunuz.. bu sebeple bunlar dolandırıcıdan başka bişey değillerdir... emin olmak istiyorsanız internet adresinden o güzellik merkezinin telefonunu bulun arayın belkide oradakiler yalan olduğunu söylerler size.. geçmiş olsun kanmamış olmanıza sevindim🙏