Bebegim 1 yaşına girecek 2 gün snra nasipse.ne guzel gece uyurdu.düzenlj uykusu vardi.uyku aşiğı biri olarak çok mutlu olmuştum.tmm dedim duzene oturdu.gel gelelimki yaklaşik 2 haftadir geceleri uyaniyor 2.2 bucuk saat snra uyuyor.sabahlari rutin zaten fix 06.20 de uyanır.gerckten çok uykusuzum neden böyle oldu uyurdu ne guzel.