minikurabiyeninannesi 30 aylık aynılarını aylardır yaşıyoruz. İki gündür öğlen uykusuna yatirmadik. İlkinde 23 de uyudu diğerinde 23,30 da uyudu. Ben anlamıyorum gün boyu ilgileniyoruz koştur zıplat hoplat park dışarı. Öğlen uykusunu kestim yine normal saatler değil. Bizde tam tersi babaya bağlı hep onu ister ama ikimizi de çok etkileyen bir durum gece uykusuz kalıp sabah işe gitmek psikolojisi çok kötü. Akşam yatmadan iki laf edip eşinle kahve içmek lüks.
Herkes bir imtihan yaşıyor bence çocuğundan kaynaklı. Kimisi yemek yemez. Kimisi uyku uyumaz. Kimisi sağlık sorunu yaşar. Çok şükür yemek yememiz iyi. Uyku hep imtihan oldu. Sağlıklari yerinde olsun da. Allah’ım kolaylastirsin çok zor saatlerce sallamaktan bizde aşırı yorulduk. Babadan korkmuyor benden biraz korkuyor, çekiniyor. Babası sallayip uyutamazsa ben alıyorum ama çığlık çığlığa illa baba, alınca gözlerini kapıyor daha çabuk uyuyor ama normal bir saat olmuyor bu saatler. Haliyle geç uyanıyor 10 u buluyor bazen geçiyor da. Ama çok uyaniyor olması bizde de var. Çok nadir deliksiz ya da birkaç defa uyanma