Marsila Sedaw Kırk kere uyandı uyudu uyandı uyuydu en son uyandı iyice açıldı gözler benim de uykum kaçtı o uyuyor ben çekirdek citliyorum bu saatte
zeynepppac Sedaw oğlum 5aylık 12:30 da uyudu biz de eşimle mısır patlattık film izledik anne baba saati yaptık mentalime iyi geliyor günün yorgunluğunu eşimle vakit geçirerek atmak🫠🌸
Sedaw zeynepppac ay bacım iyi gelmezmi hiç ne güzel olmış valla bizimde yarın tatili eşimin artık bebenin keyfi iyi olursa, uyursa bizde öyle bi plan yaptık 🤭✨😌
efnanveannesi1 Sedaw 00 dan beri uğraşıyorum beşiğini koyduğum an uyanıyor düne kadar en azından gece en geç 3 te uyurdu o da bozuldu gündüz zaten uyumuyor (70 günlük)
Marsila efnanveannesi1 Hoş geldin annelik 13.5 aylık bu saatte ayaktayim umarım siz böyle olmazsınız. İyi haber arada bir de olsa uyuyacaksiniz insan sonuçta o. Da ve uykuya ihtiyaç duyduğu zamanlar nadir de olsa oluyor
mihramomm1 Sedaw 1 saat önce bu postu gördüm bebemde uyuyordu neyse uyuyayım bebeğim uyanık olsa yazardım belki dedim ve uyandı vşu an uyutuyorum teşekkürler hayat 🥳😁Benim duaların kabul olma hızı beni bile şaşırttı