Btl25 Kızlar 8 aylık oğlum bıgğn sağlık ocağında kan değerlerine baktı kanı 11/6 çıktı sınırda dedi ben şu ana kadar ne yalan söylim kan ilacını vermedim d3 nü veriyorum ama kanı vermedim napsam acaba ek gıdasını da çok güzel alıyor
elifiii Btl25 Sağlık ocağının verdiğini değil de aşabiliyorsanız içeriği temiz demir ilacı kullanın bir süre. ( sidefer kullanıyorum ben oğlum için, biz de 4. ayda verildiğinde kullanmadık ve kan tahlili sonrası başladık) Demir eksikliği önemli..
Dunyamoglum1604 Btl25 benim oglumun 11/3 cikti doktorumuz normal dedi zaten referans agirliklarinda da normal gorunuyor kan ilaci sidefer almistim kabiz yapti ve cok huzursuz oldu kullanmiyorum doktorumda biliyor üzüm pekmezi verdim gunde 1 tatli kasigi
elifiii Bernaadlgr bahsedilen eksikliği gidermek için günde 1 litreden fazla pekmez verilmesi gerekiyor ki bu gerçek yasamda mümkün değil. Yanlış anlamayın ben de çocuğuma pekmez veriyorum ama bu postun altında verilmesi gereken demir desteği pekmez değil demir damlasıdır.
Btl25 elifiii sidefer bu devit 3 ün yerine kullandığınız mı demir ilacını veriyorum ben vegaferon kan damlasından bahsettim onu vermiyorum kan damladı vermiyorum
Btl25 Dunyamoglum1604 ben de veriyorum ama dediğim gibi bu vegaferonu kullanmak istemiyorum içeriği kötü
elifiii Btl25 devit 3 d vitaminidir , vegaferon demir ilacıdır ikisi farklı şeylerdir. sidefer vegaferon ile eşdeğerdir ancak içeriği temizdir.