Kızlar oğlum bu ayın başlarında ateşli öksürüklü hastalık geçirdi enfeksiyon değeri yüksekti . Antibiyotik şurup kullandık iğne serum falan derken iyileşti . Bugün yine ateşi çıktı . 38 derece şu an . Akşam dolven verdim biraz düştü şimdi tekrar 38 e çıktı. Biliyorum çok korkulacak bir ateş değil şu anki derecesi fakat neden bmyle oluyor bu çocuk